به نام خدا
سلام
Kult am sonntag با نام Zdf گزارشی کامل از برنامه ی توماس
من سه کار همزمان داشتم انجام ميدادم
مينوشتم گزارشو
عکس ميگرفتم
و لذت ميبردم از برنام

البته اگه عکسا خوب در نيومده شرمنده چون يکمي دوربين موبايله برادرم مشکل داشت متاسفانه موبايل خودمم هم دوربين نداره
نکته جالب: قبل از شروع برنامه سريالي در حال پخش بود که تو قسمتي از اون يه زني در کنار دوستش داشتن حرف ميزدند جالب اين بود که داشتن فارسي حرف ميزدند
بعد از اتمام سريال يه اخبار کوتاه از شبکه پخش شد و بعد برنامه با شروعي زيبا اغاز شد
مجري وارد صحنه شد مجري يک زن بود

پس از چند دقيقه صحبت معمولي نوبت رسيد به معرفي مهمانان برنامه و شروع به معرفي کرد و مهمانان وارد شدند
ما در اين برنامه باشش شخصيت محوري روبرو بوديم
1.مجری برنامه
2.توماس اندرس
بقيه رو هم با يه نوع اصطلاح معرفي ميکنم چون نميشناختمشون
3.مرد نسبتا مسن
4. یه زن
5.یه مرد عینکی
6. يه مرد خواننده بعد از چند دقیقه از گذشتن زمان برنامه به اونا پیوست
در ابتدا مجری از مرد نسبتا مسن شروع کرد یه صحبتی با اون به صورت مختصر انجام داد و بعد من حدس زدم که ایشون هم باید یه خواننده باشن چون بعد از صحبتاشون با مرد نسبتا مسن شروع به پخش موزیک ویدویهای مختلفی کردن که احتمالا موزیک ویدیوهای طرف بود

بعد دوباره تصویر به استودیو برگشت و بعد تماشاگرا با اشاره مجری شروع به خوندن شعری کردن وهمه لذت بردن از اون شعر و بعد مجری به سراغ مرد عینکی رفت چهره نسبتا گرفته ای داشت و معلوم بود که خوانندست چون که بعد رفتن و تکه های از موزیکاش رو نشون دادن و برگشتن
خوب بعدش بلاخره نوبت توماس رسید
با هم شروع به صحبت کردن و یه دو دقیقه ای صحبت کردن که یهو شعری رو مجری خوند باعث شد که توماس براش دست بزنه وتماشاگرا هم شروع به دست زدن و تشویق کردن

دیگه بعد از اون دوباره بصورت پراکنده با دیگر مهمانان صحبت شد و بعد از خوندن متنی توسط مجری دوباره رفتن یه مقداری موزیک پخش کردن
پس از برگشتن به بخش جالب برنامه رسیدیم مجری شروع به صحبت با توماس درباره مدرن تالکینگ کرد و تماشاگران رو به دیدن تکه های از موزیک مدرن تالکینگ دعوت کرد که با تشویق شدید تماشاگرا روبرو شد

متاسفانه تو اینجای کار مموری موبایل یهو زد تکمیل تا من برسم یکمی از محتویاتش رو خالی کنم عکسای این تکه ها رو از دست دادم بهر حال این جوری بود:
همشون نسخه های قدیمی بودن
You’re my heart you’re my soulابتدا از این ترانه شروع شد
You can win if you wantبعد با این ادامه یافت
Cheri cheri ladyو این
Brother louieو با این خاتمه یافت
بعد از برگشتن به استودیو بحث به دیتر کشیده شد
از اینکه چی گفتن نمیدونم ولی همینو بدونین که موجب خنده حضار شد
مجری به طرف مرد نسبتا مسن برگشت با او راجع به مدرن تالکینگ وارد صحبت کرد بعد از اون دوباره با توماس راجع به لاریس شری شری لیدی حرف زدن

و بعد یه گروه موسیقی به صورت زنده تو سالن به اجرای برنامه پرداختند یه چیز جالب بود اینکه توماس هنگام اجرای گروه بصورت ریتم وار به پاهاش میزد به صورت قشنگی
بعد اون خواننده گروه وارد جمع پنج نفره ی مهمانان شد همون شخصیت ششمی که بهش ابتدای کار اشاره کردیم و مجری با اون وارد صحبت شد و پس از اون موزیک ویدیو های قدیمیه همون فرد رو به نمایش گذاشتن دوباره مجری با بقیه مهمانان وارد بحث شد و پس از پخش یه چند تکه از موزیک ویدیو های مختلف دوباره نوبت به توماس رسید

خیلی کم راجع به یه موضوع خاص باهاش حرف زد مجری وپس از دیدن یه موزیک ویدیوی دیگه مجری از درون ماشین بیننداگان رو به دیدن اجرای یه گروه موسیقی به صورت زنده در سالن دعوت کرد
پس از صحبتی با اون گروه موسیقی

دیگه زیاد برنامه رو طولش ندادن و پس از صحبتهای پراکنده با مهمانان و بخصوص مهمونی که پس از اجرا پیوسته بود به جمعشون (انگار برنامه کلش واسه اون بود هشتاد درصد برنامه اون داشت حرف میزد)



درانتهای برنامه هم مرد عینکی برنامه رو با یه اجرا از موزیک خودش به اتمام رسوند
کلام اخر:توماس مثل همیشه همون توماس همیشگی بود .خالی از غرور بااحساس با تفکر با اقتدار مردم دوست بامحبت و متین
ما منتظر برنامه بعدی توماس هستیم امیدواریم تا برنامه ی بعدی که توماس داره البوم جدید به بازار اومده باشه
پس به امید اون روز